https://may.proz.com/forum/catalan/33592-tarifa_de_traducci%3F_per_a_textos_dinform%3Ftica.html

Tarifa de traducció per a textos d'informàtica
Penyiaran jaluran : Angel Llacuna
Angel Llacuna
Angel Llacuna  Identity Verified
Sepanyol
Local time: 23:44
Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol
Jun 20, 2005

¿ Quina és la tarifa mitja de traducció per a textos d'informàtica a Espanya ? (traducció directa anglès -> castellà)

Em refereixo a la tarifa que el traductor "free-lance" cobra a les agències.

Basicamente text pla que no requereixi treballar amb formats complexos.

Salutacions des de Barcelona.

[Edited at 2005-06-20 16:30]

Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Sepanyol
Local time: 23:44
Ahli
Bahasa Inggeris
+ ...
How long is a piece of string? Jun 21, 2005

Aquest frase anglès (reproduït a dalt) va venir a la meva ment quant vaig llegir el teu "posting".

Hi ha tants factors, que és dificil parlar de tarifes "normals" o promitges. Depen en l'agencia; si has treballat per ells abans, o si el client t'ha contactat directament, etc.

També dependerà en el teu nivel de "expertise" - si ets el "number ONE" en el camp de "spinoflex abrasions" doncs si el teu client vol el millor, estarà disposat a pagar. Si el client no im
... See more
Aquest frase anglès (reproduït a dalt) va venir a la meva ment quant vaig llegir el teu "posting".

Hi ha tants factors, que és dificil parlar de tarifes "normals" o promitges. Depen en l'agencia; si has treballat per ells abans, o si el client t'ha contactat directament, etc.

També dependerà en el teu nivel de "expertise" - si ets el "number ONE" en el camp de "spinoflex abrasions" doncs si el teu client vol el millor, estarà disposat a pagar. Si el client no importa una bleda si saps la diferencia entre un tallat i un cafe amb llet, doncs buscarà el més barat i punt.

Si t'interessa, de veritat, prova de mirar les tarifes posades en els perfils de la gent aquí. Els meus van des de 7 a 11 centims a la paraula, si recordo bé. Clar que no sempre cobro 11 ... però per la meva specialitat, a vegades sí.

Sort!

Berni
Collapse

Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Tarifa de traducció per a textos d'informàtica

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »