https://may.proz.com/forum/danish/7710-tastaturproblem_igen.html

Tastaturproblem igen
Penyiaran jaluran : lisevs
lisevs
lisevs
Local time: 19:36
Jan 15, 2003

nu har jeg igen et lille irriterende tastaturproblem - jeg er ved at oversætte nogle excel-filer med trados (t-window) - og har nu brug for tegnet #

heldigvis har Mats leveret en fuldstændig liste over alskens mærkelige bogstaver og tegn, man kan indtaste med ALT+[talkombination] - tusind tak for den - ...
See more
nu har jeg igen et lille irriterende tastaturproblem - jeg er ved at oversætte nogle excel-filer med trados (t-window) - og har nu brug for tegnet #

heldigvis har Mats leveret en fuldstændig liste over alskens mærkelige bogstaver og tegn, man kan indtaste med ALT+[talkombination] - tusind tak for den - når jeg nu har lejlighed til det - men alligevel ville jeg være meget taknemmelig hvis nogen liiige kunne røbe, hvor # sidder på et dansk tastatur...

lise
Collapse

lisevs
lisevs
Local time: 19:36
TOPIC STARTER
har fundet det Jan 15, 2003

hej igen,

hold op med at lede, allesammen

jeg har fundet # (Shift+3 (alfabetisk tastatur)...

Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Tastaturproblem igen

LinguaCore
AI Translation at Your Fingertips

The underlying LLM technology of LinguaCore offers AI translations of unprecedented quality. Quick and simple. Add a human linguistic review at the end for expert-level quality at a fraction of the cost and time.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »