Tastaturproblem igen
Penyiaran jaluran : lisevs
lisevs
lisevs
Local time: 10:40
Jan 15, 2003

nu har jeg igen et lille irriterende tastaturproblem - jeg er ved at oversætte nogle excel-filer med trados (t-window) - og har nu brug for tegnet #

heldigvis har Mats leveret en fuldstændig liste over alskens mærkelige bogstaver og tegn, man kan indtaste med ALT+[talkombination] - tusind tak for den - ...
See more
nu har jeg igen et lille irriterende tastaturproblem - jeg er ved at oversætte nogle excel-filer med trados (t-window) - og har nu brug for tegnet #

heldigvis har Mats leveret en fuldstændig liste over alskens mærkelige bogstaver og tegn, man kan indtaste med ALT+[talkombination] - tusind tak for den - når jeg nu har lejlighed til det - men alligevel ville jeg være meget taknemmelig hvis nogen liiige kunne røbe, hvor # sidder på et dansk tastatur...

lise
Collapse

lisevs
lisevs
Local time: 10:40
TOPIC STARTER
har fundet det Jan 15, 2003

hej igen,

hold op med at lede, allesammen

jeg har fundet # (Shift+3 (alfabetisk tastatur)...

Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Tastaturproblem igen

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »