Helligdage Penyiaran jaluran : Suzanne Blangsted (X)
|
Suzanne Blangsted (X) Local time: 15:19 Bahasa Denmark hingga Bahasa Inggeris + ...
Jeg ønsker jer alle en rigtig god jul og godt nyt år med masser af godt arbejde. Hilsen fra nordlige del af USAs westkyst | | |
Kate Persson Denmark Local time: 00:19 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Denmark + ...
Også rigtig glædelig jul til dig og familien. Jeg håber på et godt, lykkeligt nytår med noget højere betaling for oversætternes arbejde.
Med venlig hilsen
Kate | | |
Marianne Dahl Denmark Local time: 00:19 Ahli (2002) Bahasa Inggeris hingga Bahasa Denmark + ...
Rigtig god jul og godt nytår til dig som en af de flittigste oversættere her på siden.
Må det kommende år bringe nogle gode og spændende arbejdsopgaver. | | |
De varmeste ønsker kommer her fra Aalborg til jer alle om en glædelig jul, og et godt og lykkebringende 2004, med masser af godt arbejde! | |
|
|
Susanne Rosenberg Jerman Local time: 00:19 Ahli (2002) Bahasa Denmark hingga Bahasa Jerman + ... Vil også benytte lejligheden... | Dec 22, 2003 |
... til at ønske jer allesammen en rigtig glædelig jul og et godt, lykkebringende og lukrativt nytår - og samtidig sige tak for det gode 'samarbejde' i 2003. Når nu man ikke har nogle 'rigtige' kollegaer, er det utroligt dejligt at have en flok hjælpsomme ProZianere, som man kan dele sine arbejdsmæssige sorger og glæder med - så mange tak for det
Susanne | | |
- og glædelig jul... | Dec 22, 2003 |
... fra Wien til jer alle sammen, her på falderebet inden jeg tager på juleferie i Alperne
Tusind tak for alle gode tips og jeres hjælpsomhed her. Ikke mindst når man befinder sig lidt afsides uden virkelige kolleger i nærheden, der taler (endsige oversætter) ens sprog sætter man virkelig pris på at have en slags "virtuelle" kolleger
"guten Rutsch" - som vi siger her og held og lykke med 2004 ... See more ... fra Wien til jer alle sammen, her på falderebet inden jeg tager på juleferie i Alperne
Tusind tak for alle gode tips og jeres hjælpsomhed her. Ikke mindst når man befinder sig lidt afsides uden virkelige kolleger i nærheden, der taler (endsige oversætter) ens sprog sætter man virkelig pris på at have en slags "virtuelle" kolleger
"guten Rutsch" - som vi siger her og held og lykke med 2004
vh
lise ▲ Collapse | | |
¡Felices fiestas! | Dec 29, 2003 |
Rigtig godt nytår til alle, og mange tak for hjælp og gode råd i 2003
Jeg håber, at 2004 bliver et år med masser af gode jobs, gode tariffer og succes til os alle!
Feliz Navidad y prospero año nuevo,
Ann Louise | | |
Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini.
To report site rules violations or get help, please contact
site staff »