Halaman dalam topik: [1 2] > | Off topic: Cor culé, sang catalana :-) Penyiaran jaluran : Ángel Espinosa Gadea
|
Sembla que aquest any sí...
Ja feia temps que no gaudia tant veient jugar el Barça i mostrant aquesta rauxa explosivo-caòtico-creativa tant daliniano-catalano-neerlandeso-brasilera en els moments decisius.
Des dels temps de Johan com a entrenador...
Àngel (fora del Principat i orgullós de la seva ciutat natal per molts motius). | | | Juan Jacob Mexico Local time: 00:24 Bahasa Perancis hingga Bahasa Sepanyol + ... Tres pepinos, ¡zí zeñó! | Nov 23, 2004 |
Molt bé. | | | Teresa Miret Local time: 08:24 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... Barça, Barça, Baaaarça! | Nov 23, 2004 |
Vinga, ja podeu començar a practicar:
Tot el camp és un clam.
Som la gent blaugrana,
tant se val d'on venim,
si del sud o del nord.
Però ara estem d'acord,
estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Jugadors,
seguidors,
tots units fem força.
Són molts anys plens d'afanys,
són molts gols que... See more Vinga, ja podeu començar a practicar:
Tot el camp és un clam.
Som la gent blaugrana,
tant se val d'on venim,
si del sud o del nord.
Però ara estem d'acord,
estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
Barça, Barça, Barça!
Jugadors,
seguidors,
tots units fem força.
Són molts anys plens d'afanys,
són molts gols que hem cridat,
i s'ha demostrat,
s'ha demostrat,
que mai ningú no ens podrà tòrcer.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
Barça, Barça, Barça!
Que consti que no me'l sé sencer, l'he hagut de copiar (bé, només em faltaven per aprendre els dos versos del mig de la segona estrofa. Sigueu sincers, vosaltres tampoc no els sabíeu, oi?).
A veure si aquest any sí! Ja m'agradaria, ja!
Teresa
(una culera no gaire practicant)
[Edited at 2004-11-23 01:21] ▲ Collapse | | | Thierry LOTTE Local time: 08:24 Ahli (2001) Bahasa Inggeris hingga Bahasa Perancis + ... Esportivitat ( no hi ha cap) | Nov 23, 2004 |
Tot aixo es molt be, pero no vaig agradar la actitud del public del Camp Nou :
"pitar" cada vegada que Figo o Madrid te la pilota, em sembla que es poc esportiu.
[Edited at 2004-11-23 17:44] | |
|
|
Ángel Espinosa wrote:
Sembla que aquest any sí...
Sim, sim, sim | | | Estem trencant les regles? | May 9, 2005 |
Hola a tots,
em pregunto si estem trencant les regles aqu a ProZ en parlar en aquesta "thread" de religió ?
A veure si la guanyen aquest cap de setmana o ens deixaràn patir fins el últim segon, com sempre.
Berni
També un fan de Liverpool (allà sí el futbol es religió .-) )
Però haig de confessar que un final "Milan vs Liverpool" probablament serà aburridisim. Dotze ... See more Hola a tots,
em pregunto si estem trencant les regles aqu a ProZ en parlar en aquesta "thread" de religió ?
A veure si la guanyen aquest cap de setmana o ens deixaràn patir fins el últim segon, com sempre.
Berni
També un fan de Liverpool (allà sí el futbol es religió .-) )
Però haig de confessar que un final "Milan vs Liverpool" probablament serà aburridisim. Dotze en defensa a cada banda
[Edited at 2005-05-09 16:13] ▲ Collapse | | | Maria Rosich Andreu Sepanyol Local time: 08:24 Ahli (2003) Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol + ...
potser fins i tot hi posen l'autobús | | |
Maria Rosich Andreu wrote:
potser fins i tot hi posen l'autobús 
Tant se val... jo prefereixo que la guanyin al Camp Nou | |
|
|
Montse Tugas (X) Sepanyol Local time: 08:24 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ... Com més aviat millor... | May 10, 2005 |
Seria fantàstic tenir-la guanyada dissabte abans de sortir al camp i el cap de setmana següent poder gaudir d'un fantàstic partit contra el "submarí groc"... Si s'hagués d'esperar a guanyar al Vila-real, patiria massa atès que sempre ens fan patir i una vegada que vaig al camp, voldria disfrutar d'allò més. Força Barça! By the way, gràcies Liverpool
Montse | | | Thierry LOTTE Local time: 08:24 Ahli (2001) Bahasa Inggeris hingga Bahasa Perancis + ... Força Ronaldinho (el més catala de tots) | May 11, 2005 |
Angel ha digut :
Tant se val... jo prefereixo que la guanyin al Camp Nou !
Jo també !
Aquest vegada puc ir al restaurant de mariscs sin reserva...
Força les azulgranas...! | | | Rijkaard: versió millorada de Cruyff | Apr 18, 2006 |
Em sembla que el dream team mai no va guanyar el Milan en partit oficial amb Cruyff a la banqueta. Aquest Barça potser és menys espectacular –tret de Ronaldinho– i menys explosiu, però és molt més sòlid i efectiu. Si em permeteu una interpretació personal, la combinació entre Giuly i l’astre brasiler fa palès l’equilibri d’aquest equip: la màgia i creativitat brasilera i el joc sense baló i l’astúcia del jugador francès.
Bé, ja no us atabalo més amb... See more Em sembla que el dream team mai no va guanyar el Milan en partit oficial amb Cruyff a la banqueta. Aquest Barça potser és menys espectacular –tret de Ronaldinho– i menys explosiu, però és molt més sòlid i efectiu. Si em permeteu una interpretació personal, la combinació entre Giuly i l’astre brasiler fa palès l’equilibri d’aquest equip: la màgia i creativitat brasilera i el joc sense baló i l’astúcia del jugador francès.
Bé, ja no us atabalo més amb les meves paranoies... fins la propera fita futbolística!
Força Barça!
Salutacions ▲ Collapse | | | Thierry LOTTE Local time: 08:24 Ahli (2001) Bahasa Inggeris hingga Bahasa Perancis + ...
El Barça acaba de guanyar la copa de Europa contra Arsenal de Londres.
Barça : 2
Arsenal : 1 | |
|
|
Maria Rosich Andreu Sepanyol Local time: 08:24 Ahli (2003) Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol + ... aquest fil va revivint de tant en tant... | May 17, 2006 |
per sort pels que som culés
Maria
recent tornada de la Plaça de la Font | | | Sé que és ridícul... | May 17, 2006 |
però he començat a plorar quan ha marcat Eto'o... i no he parat fins que ha acabat el partit! | | | Thierry LOTTE Local time: 08:24 Ahli (2001) Bahasa Inggeris hingga Bahasa Perancis + ... Ahora mismo "Las Fallas" en Barna | May 17, 2006 |
Te comprendo Angelo !
Ahora mismo, desde mi piso, puedo oïr petardos como si yo fuera en las "Fallas" de Valencia (¿cerca de Alicante, de verdad?)
O sento por no escreure en Catala... | | | Halaman dalam topik: [1 2] > | Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini. To report site rules violations or get help, please contact site staff » Cor culé, sang catalana :-) TM-Town |
---|
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business
Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.
More info » |
| Anycount & Translation Office 3000 |
---|
Translation Office 3000
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |