Tarifes de traducció català-castellà i castellà-català Penyiaran jaluran : lafrentz
| lafrentz Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ...
Hola a tothom,
Sóc un traductor novell. Em podria algú informar de quina tarifa se sol aplicar per a traduccions castellà-català i català-castellà?
Gràcies! | | | smorales30 Local time: 22:16 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ...
Hola i benvingut!
Com sempre, la tarifa dependrà del grau d'especialització, tipus de text i termini, però en línies generals crec que la tarifa està entre 0.03 i 0.05 euros/paraula origen.
Silvia | | | Zonum Sepanyol Local time: 22:16 Bahasa Sepanyol hingga Bahasa Catalan + ... Si algú em paga 0,05 euros per a aquesta combinació, celebro una festa | Sep 1, 2005 |
Hola,
No he vist mai cap empresa que pagui 0,05 euros per a aquesta combinació, si algú en coneix alguna, sisplau que m'ho faci saber
La majoria d'empreses per les quals he fet traduccions castellà-català m'han ofert una tarifa de 0,03 euros, i en alguna ocasió de 0,04.
Tenint en compte que traduir del castellà al català es fa molt més ràpidament que per exemple traduir de l'anglès... See more Hola,
No he vist mai cap empresa que pagui 0,05 euros per a aquesta combinació, si algú en coneix alguna, sisplau que m'ho faci saber
La majoria d'empreses per les quals he fet traduccions castellà-català m'han ofert una tarifa de 0,03 euros, i en alguna ocasió de 0,04.
Tenint en compte que traduir del castellà al català es fa molt més ràpidament que per exemple traduir de l'anglès o el francès, una tarifa de 0,03 euros t'acaba reportant bastants diners.
Salutacions. ▲ Collapse | | | Maria Rosich Andreu Sepanyol Local time: 22:16 Ahli (2003) Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol + ... crec que 0,04 és el més habitual | Sep 1, 2005 |
Les tarifes més normals oscil·len entre 0,03 i 0,05. Personalment, 0,03 em sembla un pèl baix. Per transcripció se sol pagar 0,02 € per paraula, i encara que traduir de castellà a català no costi tant com de l'anglès (o un altre idioma), bé ha de valer una mica més que simplement transcriure. | |
|
|
Ana Fernandez Sepanyol Local time: 22:16 Bahasa Jerman hingga Bahasa Sepanyol + ... La cosa varia un poc. | Sep 2, 2005 |
No és per donar enveja a Zonum però jo sí treballe per una agència que em paga 0'05 € en aquesta combinación lingüística i a més a més als 30 dies o menys de la facturació tinc els diners en el meu compte.
Com comprendeu espero continuar tenint-los de client per molts anys.
Clar que també n'hi ha d'altres que em paguen 0'04, 0'0042, 0'045, fins i tot en alguna ocasió (molt puntual)0'06 €.
Però 0'03 € em sembla un poc poc. | | | Marc Figueras Local time: 22:16 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... 0,04 és raonable | Sep 5, 2005 |
Sí, com ja han dit els altres, 0,04 és habitual. 0,03 realment és baixet i si pots aconseguir els 0,05 seria fantàstic, tenint en compte que hi ha agències que ofereixen aquests 0,05 per traduccions anglès/francès >> català. | | | Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini. To report site rules violations or get help, please contact site staff » Tarifes de traducció català-castellà i castellà-català LinguaCore |
---|
AI Translation at Your Fingertips
The underlying LLM technology of LinguaCore offers AI translations of unprecedented quality. Quick and simple. Add a human linguistic review at the end for expert-level quality at a fraction of the cost and time.
More info » |
| Trados Studio 2022 Freelance |
---|
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |