Certificat K Penyiaran jaluran : smorales30
| smorales30 Local time: 19:09 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ...
Hola a tots,
Algú s'ha presentat a aquest examen? Si es així, sabeu exactament quan es convoca i on es pot preparar? Hi ha algú que s'ho hagi preparat pel seu compte? Gràcies. | | | Teresa Miret Local time: 19:09 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... Crec que ja no hi haurà més convocatòries... | Dec 12, 2005 |
per desgràcia, perquè jo també m'hi volia presentar l'any que ve i ara resulta que el 12 de novembre va tenir lloc l'última convocatòria d'aquest examen. Segons tinc entès, la Generalitat de Catalunya diu que es farà càrrec, mitjançant la Junta Permanent de Català, només dels certificats generals de llengua catalana, no dels específics. Així, desapareixeran els certificats de correcció i de llenguatge administratiu, i del de llenguatge jurídic es realitzarà l'últim examen al jun... See more per desgràcia, perquè jo també m'hi volia presentar l'any que ve i ara resulta que el 12 de novembre va tenir lloc l'última convocatòria d'aquest examen. Segons tinc entès, la Generalitat de Catalunya diu que es farà càrrec, mitjançant la Junta Permanent de Català, només dels certificats generals de llengua catalana, no dels específics. Així, desapareixeran els certificats de correcció i de llenguatge administratiu, i del de llenguatge jurídic es realitzarà l'últim examen al juny. Et copio la pàgina web de la Generalitat on ho explica:
AVÍS
La Secretaria de Política Lingüística informa que s’està tramitant una modificació del Decret 152/2001, d’avaluació i certificació de coneixements de català, que serà efectiva a partir del 2006. Aquesta modificació establirà que el sistema de certificats de la Secretaria de Política Lingüística només estarà format pels certificats de coneixements generals. La convocatòria de proves de 2006 no inclourà les proves del certificat de capacitació per a la correcció de textos orals i escrits, ni dels certificats de coneixements de llenguatge administratiu i de llenguatge comercial.
De manera excepcional, es convocarà el 2006 l’última prova del certificat de llenguatge jurídic.
http://www6.gencat.net/llengcat/certific/convoca.htm
L'excusa que fan servir és que, qui vulgui, pot preparar-se en una universitat. A veure què passa.
Salutacions,
Teresa ▲ Collapse | | | smorales30 Local time: 19:09 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ... TOPIC STARTER
Ostres, m'he quedat de pedra... I ara què?? Postgraus de correcció?? Només en conec un, em sembla de la UAB. Gràcies per la teva resposta. | | | Teresa Miret Local time: 19:09 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... Cursos de correcció | Dec 16, 2005 |
Hola!
He fet de detectiu i he esbrinat (jo també necessito un curs de correcció: anava a posar «averiguat») a on fan cursos de correcció. A més del de la UAB, que ja coneixes, hi ha els de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. El problema, però, és que em sembla que fins a l'estiu no en trobaràs cap perquè tots han començat a l'octubre o al novembre. L'estiu que ve, crec que jo també m'hi apuntaré.
A part, a la UPF hi ha una assignatura que et pot interessa... See more Hola!
He fet de detectiu i he esbrinat (jo també necessito un curs de correcció: anava a posar «averiguat») a on fan cursos de correcció. A més del de la UAB, que ja coneixes, hi ha els de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. El problema, però, és que em sembla que fins a l'estiu no en trobaràs cap perquè tots han començat a l'octubre o al novembre. L'estiu que ve, crec que jo també m'hi apuntaré.
A part, a la UPF hi ha una assignatura que et pot interessar: Edició i revisió de textos cat/esp (12938), però també ha començat, em sembla.
Que tinguis sort!
Fins aviat,
Teresa
[Edited at 2005-12-16 23:24] ▲ Collapse | |
|
|
smorales30 Local time: 19:09 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ... TOPIC STARTER
Sí, l'escola Rosa Sensat és la que coneixia...i l'assignatura de la UPF jo la vaig fer en castellà i no sé si es pot cursar si no fas la carrera?
Bé, seguirem investigant...gràcies!! | | | Ariadna Martin Sepanyol Local time: 19:09 Ahli (2003) Bahasa Perancis hingga Bahasa Sepanyol + ... a Rosa Sensat | Dec 21, 2005 |
abans feien cursos de correcció que començaven al gener, per preparar el K justament. Jo el vaig fer i em va anar bé. | | | Teresa Miret Local time: 19:09 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... Gràcies, Ariadna! | Dec 23, 2005 |
He consultat el lloc web de Rosa Sensat i sí: al febrer comença un curs de correcció que dura fins al juny. La matrícula, però, és del 9 al 31 de gener. També n'hi ha un d'aprofundiment de la llengua catalana, que he trobat molt interessant. Ja veurem per quin em decideixo.
T'ho repeteixo: moltíssimes gràcies per la informació!
Records,
Teresa | | | Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini. To report site rules violations or get help, please contact site staff » Certificat K Trados Business Manager Lite |
---|
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio
Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.
More info » |
| LinguaCore |
---|
AI Translation at Your Fingertips
The underlying LLM technology of LinguaCore offers AI translations of unprecedented quality. Quick and simple. Add a human linguistic review at the end for expert-level quality at a fraction of the cost and time.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |