Juridikordbok Eng-Sve
Penyiaran jaluran : Tess Whitty
Tess Whitty
Tess Whitty
Amerika Syarikat
Local time: 08:32
Ahli (2004)
Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sweden
Mar 2, 2004

Hej!
Finns det nån bra ordbok med juridiska termer Eng-Sve på Internet? Tacksam för snabba tips!

Må väl!

Catherine Brix
Catherine Brix
Local time: 16:32
Bahasa Sweden hingga Bahasa Inggeris
+ ...
PRV Mar 2, 2004

har en sida - www.prv.se/biblioteket/lankar/lexikon_amnes.html

där de listar olika typer av ordlistor, bl.a. en sv/eng, eng/sv ordlista för domstolsväsendet.

Du kanske hittar det du söker där.

Lycka till!

Hans-Bertil Karlsson (X)
Hans-Bertil Karlsson (X)
Sweden
Local time: 16:32
Bahasa Norway hingga Bahasa Sweden
+ ...
Untuk memperingati
Domstolsverkets lista är användbar Mar 3, 2004

Jag hämtade ner domstolsverkets lista för en tid sedan. Den är ganska innehållsrik, men inte heltäckande.

Den finns bara som PDF, men jag konverterade den till Word och därefter till Excel. Nu ska jag bara snygga upp den lite (det blir en del fel vid konverteringen), och sortera om den, så blir den kanske riktigt användbar för diverse standardtermer.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Penyelaras-penyelaras forum ini
Anna Herbst[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Juridikordbok Eng-Sve

Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »