Halaman dalam topik: < [1 2] |
Us agradaria fer un powwow? Penyiaran jaluran : Teresa Miret
|
Timothy Barton Local time: 21:16 Bahasa Perancis hingga Bahasa Inggeris + ... Jo m'hi apunto també. | Jun 14, 2005 |
Però me'n vaig l'últim divendres del juliol, o sigui, que cal que sigui al juliol. També prefereixo que sigui a Barcelona, per tema peles (i no un lloc massa car si us plau!), però si ho fem a Tarragona suposo que hi podria anar en el cotxe d'una altra persona.
Una pregunta a la Lourdes: Parlas aranés/occitan? Ièu ne parli un pauc (de lengadocian) mai practiqui pas sovint.
Vivement le PowWow! | | |
Lurdes Pons Sepanyol Local time: 21:16 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... Òc, Timothy. | Jun 15, 2005 |
[quote]Timothy Barton wrote:
Una pregunta a la Lourdes: Parlas aranés/occitan? Ièu ne parli un pauc (de lengadocian) mai practiqui pas sovint.
Ne parli un shinhau (era varianta aranesa deth gascon)... Hè sies mesi que demori ena Val d'Aran (sò neishuda en Berga) e ei fòrça difícil aprèner ua lengua sonque damb ço que senti díder peth carrèr o en tot lièger es revistes en aranés.
Des de sempre m'ha interessat molt Occitània i la seva llengua Quan estudiava traducció a la UAB ja vaig fer un curs d'occità (de lenguadocià) i coses de la vida... ara visc a Occitània!
Alavetz mos veiram en eth Powwow!!
Adiu!!! | | |
Timothy Barton Local time: 21:16 Bahasa Perancis hingga Bahasa Inggeris + ... Corset d'occitan | Jun 15, 2005 |
Faguères lo corset amb un Nicolas, un drolle de Tolosa? | | |
Podètz tornar a dire, se vos plai? Ai pas comprès! Son verament plan content que he trovat ací personas que parlon occitan... Caldrà dobrir un fòrum occitan?
No l'he pas estudiat, l'occità, només llegit La setmana, un setmanari occità que em sembla que ha desaparegut... perdoneu les faltes... | |
|
|
Lurdes Pons Sepanyol Local time: 21:16 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... Quines sorpreses! | Jun 16, 2005 |
Guarda com son es causes! Un aute amic d'Occitània!!
Timothy, eth professor deth cors d'Occitan ena UAB se cride Olivier e ei de Tolosa, cregui.
Adishatz!! | | |
Timothy Barton Local time: 21:16 Bahasa Perancis hingga Bahasa Inggeris + ...
Òc, es acest, el Nicolas que ièu aviái tamben.
Foguesse a la darrièra dictada occitana, e nos donèron La Setmana. Es a dir qu'al fevrier existia.
[Edited at 2005-06-17 18:09] | | |
Maria Rosich Andreu Sepanyol Local time: 21:16 Ahli (2003) Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol + ... convocatòria a la página dels powwows | Jun 22, 2005 |
Ja està convocat, només us hi heu d'apuntar!!! | | |
Halaman dalam topik: < [1 2] |
Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini.
To report site rules violations or get help, please contact
site staff »
Us agradaria fer un powwow?
Wordfast Pro |
---|
Translation Memory Software for Any Platform
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Buy now! » |
|
Trados Studio 2022 Freelance |
---|
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
|