Halaman dalam topik:   [1 2] >
Us agradaria fer un powwow?
Penyiaran jaluran : Teresa Miret
Teresa Miret
Teresa Miret  Identity Verified
Local time: 05:00
Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan
+ ...
Jun 14, 2005

Hola a tothom!

Feia dies que no em connectava (per culpa dels exàmens i tot això) i he vist que hi ha algú interessat a fer un powwow. Molt bé, m'hi apunto! El problema és que jo visc a Sant Pere de Ribes, al costat de Sitges, on es va fer l'últim powwow d'aquesta zona i potser valdria la pena de canviar de lloc.
Per què no fem una trobada a Barcelona o a qualsevol altre indret de platja? Si feu les vostres propostes, entre tots podem escollir el lloc més convenient.... See more
Hola a tothom!

Feia dies que no em connectava (per culpa dels exàmens i tot això) i he vist que hi ha algú interessat a fer un powwow. Molt bé, m'hi apunto! El problema és que jo visc a Sant Pere de Ribes, al costat de Sitges, on es va fer l'últim powwow d'aquesta zona i potser valdria la pena de canviar de lloc.
Per què no fem una trobada a Barcelona o a qualsevol altre indret de platja? Si feu les vostres propostes, entre tots podem escollir el lloc més convenient.
Vinga, animeu-vos, que tinc ganes de veure-us i de parlar en directe. I vosaltres?

Teresa

[Edited at 2005-06-14 08:15]
Collapse

Anabel Martínez
Anabel Martínez  Identity Verified
Sepanyol
Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol
+ ...
totalment a favor de la idea!!!! Jun 14, 2005

No sé com pot ser, però jo no m'he assabentat que la gent vulgui fer un powwow! De tota manera, m'hi apunto ara mateix

Barcelona sempre és l'opció més fàcil. Ara mateix no se m'acut cap idea de costa.... Girona o voltants? Per variar una mica, jejeje

De tota manera, espero que sigui ben aviat! Quines dates es deien?

Fins ben aviat!!!

Lurdes Pons
Lurdes Pons
Sepanyol
+ ...
I tant! Jun 14, 2005

Hola,
M'apunto! Jo visc a la Val d'Aran, però ja se sap que el país no és gaire gran, així que no tinc cap mena de problema per anar on sigui. M'agrada molt la idea del powwow vora el mar!

Fins aviat!
Lourdes

Maria Rosich Andreu
Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Sepanyol
Ahli (2003)
Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol
+ ...
platja... Jun 14, 2005

Doncs, depenent de les dates, jo en podria organitzar un per Tarragona. La zona de Girona no la conec tant, però si surt algú que la conegui, m'agradaria molt anar-hi i descobrir un lloc nou. Encara que jo hauria volgut anar a la muntanya Ja se sap, tothom vol el que no té!

Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Sepanyol
Ahli
Bahasa Inggeris
+ ...
Jo també, pero no tinc temps d'organitzar-ho. Jun 14, 2005

Fa falta un "platinum" per a convocar un Powwow. Pots fer-la tu Maria?

El Patrick va dir que l'interessa fer un altre powwow a la seva "granja" prop a St Sadurni d'Anoia (on vam pasar-ho be l'any passat i fa dos anys).

Però, potser Tarragona sería una bona opció tambe.

Hi ha un bar en la ciutat vella on fan "sessions" de música irlandesa els diumenges a les 7. Si podrem combinar un powwow per la tarda amb una d'aquests sessions seria molt interessant.... See more
Fa falta un "platinum" per a convocar un Powwow. Pots fer-la tu Maria?

El Patrick va dir que l'interessa fer un altre powwow a la seva "granja" prop a St Sadurni d'Anoia (on vam pasar-ho be l'any passat i fa dos anys).

Hi ha un bar en la ciutat vella on fan "sessions" de música irlandesa els diumenges a les 7. Si podrem combinar un powwow per la tarda amb una d'aquests sessions seria molt interessant.

Que os sembla?

Berni
Collapse

Maria Rosich Andreu
Sepanyol
Ahli (2003)
+ ...
St Sadurní - Tarragona - ... Jun 14, 2005

Hi ha un bar en la ciutat vella on fan "sessions" de música irlandesa els diumenges a les 7. Si podrem combinar un powwow per la tarda amb una d'aquests sessions seria molt interessant.

Berni

Si de cas, et podries posar en contacte amb en Patrick i demanar-li si pot visitar el fòrum i dir com li aniria... quines dates podria, etcètera. I, si no, jo ho miro a Tarragona. Sobre el bar irlandès: et refereixes al Kennedy's? És just darrere de casa meva Conec una mica al propietari, podria anar a preguntar; però la veritat és que no sabia que tenien música en viu, potser és un altre?

Ángel Espinosa Gadea
Ángel Espinosa Gadea
Sepanyol
Bahasa Perancis hingga Bahasa Sepanyol
+ ...
... Jun 14, 2005

Compteu amb mi, sobretot si ho organitzeu pel juliol. Fa molt que no pujo a Barcelona i ja toca. I si és a Sitges, Girona, Tarragona... també, a condició que sigui un cap de setmana.

Ana Fernandez
Ana Fernandez  Identity Verified
Sepanyol
Bahasa Jerman hingga Bahasa Sepanyol
+ ...
jo també! Jun 14, 2005

A mi m'agradaria molt poder participar en un powwow. En juliol depenent de les dates estaria molt bé ( a partir del 18 me'n vaig un mes de viatge). A Tarragona seria genial per aquells que vivim a les Terres del sud (Elx), així i tot anar més al nord tampoc seria un problema.

Segur que estarà bé!

Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Sepanyol
Ahli
Bahasa Inggeris
+ ...
Kennedy's and Patrick Jun 14, 2005

Sí Maria, volia dir el "Kennedy's". Fan sessions els diumenges a les set de la tarde.

Patrick i jo vam parlar del tema als finals d'abril, però aleshores jo tenia massa feina per organitzar alguna cosa i ell no és "platinum".

No trobo el seu "profile".... aleshores t'enviaré la seva direcció via el teu "profile".

patrick32
patrick32  Identity Verified
+ ...
POWWOW "EL TRAPICHE IV" Crec Jun 14, 2005

Hola tothom,

Fa uns mesos que havíem parlat amb el Berni pel tal d’organitzar el POWWOW. Ja varem organitzar 3 i crec la gent va a estar bastant contenta.

Dons per que no fer un altre? i nomes es un suggeriment, però penso s’ha d’aprofitar ja que estem en un lloc molt central: a prop de Barcelona, a prop de sitges i no gaire lluny de Tarragona, etc. A mes a mes, es un lloc preciós, si el dia afavoreix, ens ho passarem molt bé.

Que penseu? Pugeu-me
... See more
Hola tothom,

Fa uns mesos que havíem parlat amb el Berni pel tal d’organitzar el POWWOW. Ja varem organitzar 3 i crec la gent va a estar bastant contenta.

Dons per que no fer un altre? i nomes es un suggeriment, però penso s’ha d’aprofitar ja que estem en un lloc molt central: a prop de Barcelona, a prop de sitges i no gaire lluny de Tarragona, etc. A mes a mes, es un lloc preciós, si el dia afavoreix, ens ho passarem molt bé.

Que penseu? Pugeu-me enviar les vostres opinions al meu correu electrònic o aquí mateix en el fòrum. Hauríem d’obrir un apartat en la secció de powwow no?

[email protected]
654536478

[Edited at 2005-06-14 10:41]
Collapse

Maria Rosich Andreu
Sepanyol
Ahli (2003)
+ ...
powwow! Jun 14, 2005

patrick32 wrote:

Que penseu? Pugeu-me enviar les vostres opinions al meu correu electrònic o aquí mateix en el fòrum. Hauríem d’obrir un apartat en la secció de powwow no?

[email protected]

Bé doncs, aneu dient què en penseu i jo aquesta tarda obriré un apartat a la secció de powwow (sota de 'Community' als menús desplegables).

Ángel Espinosa Gadea
Ángel Espinosa Gadea
Sepanyol
Bahasa Perancis hingga Bahasa Sepanyol
+ ...
... Jun 14, 2005

Jo penso que perfecte. De totes maneres no és incompatible amb passar-me per Barcelona o qualsevol altre lloc, si escau.

Teresa Miret
+ ...
TOPIC STARTER
Tarragona és una bona opció... Jun 14, 2005

i fa molt de temps que no hi vaig. M'hi apunto! A mi també m'aniria bé un cap de setmana de juliol, millor el segon o el tercer.

Quin èxit! Estic molt contenta perquè només he anat a un powwow (a Sitges) i va ser molt interessant. A més, aquest cop serà diferent: no hi haurà en Henry i tot serà més informal.

Fins aviat,

Teresa

Anabel Martínez
Anabel Martínez  Identity Verified
Sepanyol
+ ...
fa il·lusió :) Jun 14, 2005

jeje, pobre Henry, tessam És broma

A mi també em fa il·lusió, jo mai no he anat a un Powwow! Tarragona té l'avantatge que ja és vora el mar, jeje. Suposo que s'hauria de sotmetre a votació?

Teresa Miret
+ ...
TOPIC STARTER
A Sitges vaig al·lucinar Jun 14, 2005

però em va imposar molt haver de parlar en anglès davant d'un munt de gent que no coneixia i que dominava tant l'anglès. Estava tan nerviosa que m'entrebancava i tot. Jo, enmig de tot de professionals de la traducció: vaig flipar per un «tubo» (us recordo que encara estic estudiant).

Va ser molt guai, però tothom va dir que un altre cop faríem un powwow no tan formal. O sigui que res de «pobre Henry», que em
... See more
però em va imposar molt haver de parlar en anglès davant d'un munt de gent que no coneixia i que dominava tant l'anglès. Estava tan nerviosa que m'entrebancava i tot. Jo, enmig de tot de professionals de la traducció: vaig flipar per un «tubo» (us recordo que encara estic estudiant).

Va ser molt guai, però tothom va dir que un altre cop faríem un powwow no tan formal. O sigui que res de «pobre Henry», que em va fer molta il·lusió entrar al món de proZ per la porta gran: vaig tenir l'ocasió de conèixer el seu fundador. Si no, que ho digui en Berni, que també hi era.

Que bé! La cosa rutlla...

Teresa

[Edited at 2005-06-14 14:28]
Collapse

Halaman dalam topik:   [1 2] >

Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Us agradaria fer un powwow?

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »