Halaman dalam topik:   < [1 2]
Powwow
Penyiaran jaluran : Timothy Barton
Teresa Miret
Teresa Miret  Identity Verified
Local time: 07:10
Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan
+ ...
I això ens porta cap a les terres de Tarragona Feb 4, 2006

Hola a tothom!

La Maria ens ha demanat que diguéssim quin dia ens va bé de març o abril. Però us recordo que a l'abril hi ha la Setmana Santa i potser més val fer el powwow més aviat. Per començar a concretar el dia, a mi em va bé qualsevol diumenge de març menys el primer. O preferiu fer-ho en dissabte?

Almenys una cosa sí que ha quedat clara: cap a les terres de Tarragona s'ha dit! Maria, ho tindràs a prop; que bé, oi?

Aquest cop sí!
... See more
Hola a tothom!

La Maria ens ha demanat que diguéssim quin dia ens va bé de març o abril. Però us recordo que a l'abril hi ha la Setmana Santa i potser més val fer el powwow més aviat. Per començar a concretar el dia, a mi em va bé qualsevol diumenge de març menys el primer. O preferiu fer-ho en dissabte?

Almenys una cosa sí que ha quedat clara: cap a les terres de Tarragona s'ha dit! Maria, ho tindràs a prop; que bé, oi?

Aquest cop sí!

Molts records,

Teresa
Collapse

Timothy Barton
Timothy Barton
Bahasa Perancis hingga Bahasa Inggeris
+ ...
TOPIC STARTER
Per a mi, un dissabte... Feb 4, 2006

tessamm wrote:

Per començar a concretar el dia, a mi em va bé qualsevol diumenge de març menys el primer. O preferiu fer-ho en dissabte?

Teresa

Jo prefereixo un dissabte.

Thierry LOTTE
Thierry LOTTE  Identity Verified
Ahli (2001)
Bahasa Inggeris hingga Bahasa Perancis
+ ...
Dissabete Feb 4, 2006

Jo tambe.

Bernadette Mora
Bernadette Mora  Identity Verified
Sepanyol
Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol
+ ...
Powpow Feb 4, 2006

Millor un dissabte.

Maria Rosich Andreu
Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Sepanyol
Ahli (2003)
Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol
+ ...
ja hi ha algú que hi ha pensat! Feb 7, 2006

ho acabo de veure:

http://www.proz.com/powwow/831

Halaman dalam topik:   < [1 2]

Tiada moderator ditugaskan khusus untuk forum ini.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Powwow

Pastey
Your smart companion app

Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.

Find out more »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »