Halaman dalam topik: [1 2] > |
Powwow Penyiaran jaluran : Timothy Barton
|
Timothy Barton Local time: 12:30 Bahasa Perancis hingga Bahasa Inggeris + ...
Tornarem a provar d'organitzar un Powwow? | | |
Anabel Martínez Sepanyol Local time: 12:30 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ... M'has llegit el pensament! | Sep 13, 2005 |
Hola Tim, gràcies per escriure al fòrum i escriure el que potser alguns de nosaltres pensem! Com a mínim, jo hi estic d'acord, a veure si aquest cop aconseguim posar-nos tots d'acord i fer una bona trobada! | | |
Martin Perazzo Sepanyol Local time: 12:30 Bahasa Sepanyol hingga Bahasa Inggeris + ... I'm all for it... | Sep 14, 2005 |
com i quan? | | |
|
|
Helena Diaz del Real Jerman Local time: 12:30 Bahasa Jerman hingga Bahasa Sepanyol + ... Untuk memperingati
Hola!
Això de fer un Powwow em sembla ideal!
Però us vull fer la suggerència: si la feu per festes de Nadal, potser podrem venir més.
Es allò de l'anunci del torrÒ "A casa per Nadal" ;o)
Què us sembla? | | |
A mi em sembla bé... | Dec 7, 2005 |
que sigui durant les vacances de nadal. Seria una bona excusa de escapar de la familia (o els sogres) durant una estona
On? Quan? Sugerencies? | | |
Timothy Barton Local time: 12:30 Bahasa Perancis hingga Bahasa Inggeris + ... TOPIC STARTER Jo estaré fora... | Dec 7, 2005 |
Del 23 de desembre fins al 4 de gener, no estaré a Catalunya, així que si es fa al Nadal, no podré venir. | | |
Maria Rosich Andreu Sepanyol Local time: 12:30 Ahli (2003) Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol + ... jo com en Timothy | Dec 8, 2005 |
Jo també sóc fora del 26 al 2. Abans o després sí que podria, però. | |
|
|
Helena Diaz del Real Jerman Local time: 12:30 Bahasa Jerman hingga Bahasa Sepanyol + ... Untuk memperingati Les meves dates son: | Dec 8, 2005 |
Hola!
Jo arribo el dia 20 i torno cap a Nuremberg el dia 9.
Però qui ho porganitza (tothom diu dates i no se sap qui organitza res. Voleu que ho provi der fer jo? Però es clar necessitaria ajuda...)
Què us sembla? | | |
Helena Diaz del Real Jerman Local time: 12:30 Bahasa Jerman hingga Bahasa Sepanyol + ... Untuk memperingati
Mirant les dates que heu dit que no hi sou, Què us sembla fer-lo el dimecres 21 de desembre???? | | |
Teresa Miret Local time: 12:30 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Catalan + ... A quina hora i a on? | Dec 12, 2005 |
Helena1962 wrote:
Què us sembla fer-lo el dimecres 21 de desembre????
Tinc moltes ganes de veure-us a tots i totes, però el dimecres 21 és un dia laborable; depenent de l'hora, podré venir o no, però us prometo que faré tot el possible perquè sigui que sí.
En principi, al matí em va més bé. I vosaltres, com ho teniu?
Records,
Teresa | | |
Bernadette Mora Sepanyol Local time: 12:30 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ...
Hola
Com està el tema del Pow-pow? Algú ha suggerit alguna cosa mé | |
|
|
Maria Rosich Andreu Sepanyol Local time: 12:30 Ahli (2003) Bahasa Belanda hingga Bahasa Sepanyol + ... que jo sàpiga, no | Feb 2, 2006 |
Demà que en principi tindré temps enviaré un mail a tothom que es va apuntar per a l'altre i a la gent que normalment corre pel fòrum, i a veure si ens comencem a moure. Qui vulgui donar idees ja pot començar | | |
Timothy Barton Local time: 12:30 Bahasa Perancis hingga Bahasa Inggeris + ... TOPIC STARTER Una calçotada? | Feb 2, 2006 |
Maria Rosich Andreu wrote:
Demà que en principi tindré temps enviaré un mail a tothom que es va apuntar per a l'altre i a la gent que normalment corre pel fòrum, i a veure si ens comencem a moure. Qui vulgui donar idees ja pot començar 
Una calçotada seria una opció, ja que és la temporada, però podria resultar car. | | |
Bernadette Mora Sepanyol Local time: 12:30 Bahasa Inggeris hingga Bahasa Sepanyol + ... Una calçotada | Feb 2, 2006 |
Timothy Barton wrote:
Una calçotada seria una opció, ja que és la temporada, però podria resultar car.
Justament jo havia pensat en aixó... | | |
Halaman dalam topik: [1 2] > |