Traducción jurada apostilla de la Haya
Thread poster: moni78
Feb 20, 2013

Hola

Estoy haciendo una traducción jurada y tengo que traducir la apostilla de la haya, mi pregunta es como hacer cuando salga la versión en inglés y en francés, ya que al ser traducción jurada, ¿tengo qeu poner entre corchetes French version y dejarlo, o algo así?


 
Raúl FERNANDEZ
Raúl FERNANDEZ  Identity Verified
Mexico
Local time: 13:50
French to Spanish
+ ...
Traducción apostilla Mar 6, 2013

Buenos días,

Normalmente cuando aparecen dos apostillas en dos idiomas diferentes las traduzco al español únicamente, pero en la certificación expecifico que se trata de tal documento del Sr. Sra. tal con su respectiva apostilla de la Haya que traduje del francés al español o del inglés al español.


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Traducción jurada apostilla de la Haya






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »