Utentes do Mac em Portugal/Brasil
Penyiaran jaluran : Ken Hansen
Ken Hansen
Ken Hansen  Identity Verified
Mozambique
Local time: 05:58
Bahasa Portugis hingga Bahasa Inggeris
+ ...
Oct 5, 2009

Daqui a uma semana saio (de Moçambique) por várias semanas, em parte para estabelecer contacto com tradutores ENPT utentes do Macintosh para explorar as possibilidades de colaboração no desenvolvimento duma nova ferramenta CAT que estou a criar, com prioridade para Portugal (Lisboa entre 17 e 20 de Outubro) e o Brasil (Rio (21-24) e SP (25-27)... See more
Daqui a uma semana saio (de Moçambique) por várias semanas, em parte para estabelecer contacto com tradutores ENPT utentes do Macintosh para explorar as possibilidades de colaboração no desenvolvimento duma nova ferramenta CAT que estou a criar, com prioridade para Portugal (Lisboa entre 17 e 20 de Outubro) e o Brasil (Rio (21-24) e SP (25-27)). Já postei no fórum sobre Mac (http://www.proz.com/forum/apple_mac_operating_systems/140377-collaborators_needed_for_macintosh_cat_tool.html), tendo recebido algumas respostas úteis, mas estou à procura de mais contactos nos dois países. Peço para entrar em directo por e-mail se tiver interesse em conversar comigo sobre o meu projecto. Obrigado.Collapse

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Utentes do Mac em Portugal/Brasil

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »